Powered By Blogger

Monday, August 9, 2010

my life today...


sejak dari aku memulakan projek penulisan aku untuk gadis-gadis yang pernah aku cintai tu.. aku rasa better aku stop jer la.. malas dah aku nak kenang semua tu.. almaklumla aku sekarang dah bergelar suami. kehidupan berkeluarga ni ataupun kehidupan berumah tangga agak sukar untuk aku yang menjalin hubungan jarak jauh ni.. sememangnya ia menuntut pelbagai pengorbanan dari aku... tapi apa yang org2 tua selalu bagitau aku tu memang ada betul nyer.. rezeki sentiasa ada untuk setiap hambanya.. aku berpegang dan percaya dengan ketentuan Illahi ni.. memang betul pun.. kalo dulu aku nak balik dari KK ni rasa macam susah jer, macam mahal sangat jer tiket tu.. tapi skang ni lain la aku rasa.. mungkin beli tiket dengan penuh rasa tanggung jawab kot.. hehehehe... seribu kesyukuran aku panjatkan kerana rumah yang aku beli sejak tahun 2007 tu telah siap sepenuhnya dan sedia untuk diduduki.. pada bulan lepas.. jadi isteri aku tak perlu la risau tempat untuk dia berteduh. semuanya terjadi begitu lancar.. memang di awalnya ada banyak halangan dengan keadaan rumah yang sukar untuk dibersihkan dan segala macam la.. lastly setelah berusaha akhirnya rumah tu kami dah diami.. best bila ada rumah sendiri walaupun kecik tapi kami hepy jer kat dalamnye... tu jer la.. aku nak cite kali ni.. mesej yang nak sangat aku sampaikan ialah.. kepada yang masih belum berkahwin tu .. kenapa perlu membujang?? sampai bila?? mungkin belum sampai seru.. tapi ingatlah bahawa Allah sentiasa menolong hambanya yang mengikut suruhanNya...

No comments:

Post a Comment