Powered By Blogger

Friday, September 2, 2011

Aidilfitri 1432

kemeriahan aidilfitri dah semakin hilang dah sekarang ni.. almaklumla aku dah mula bekerja semula.. skang dah kat lumut balik dah.. hum sibuk betul semua orang.. ada plak yang x habis lagi dengan mood raya dorang.. raya tahun ni kami sekeluarga menyambut dengan penuh kesederhanaan dan kesyukuran. Alhmadulillah tahun ni aku berjaya untuk mengelakkan masalah perang balik raya yang sering terjadi di alam berumahtangga ni. Tahun ni tahun pertama aku beraya dengan anak kesayangan aku "jejaka T" haha... alangkah indahnya dapat beraya dengan orang tersayang di samping kita.. memang banyak berbeza la kalau tahun lepas aku beraya berduaje tahun ni dah bertiga.. memang beza jika aku bandingkan dengan beraya di zaman bujang..begitulah sedikit sebanyak pasal raya...

No comments:

Post a Comment