Powered By Blogger

Tuesday, May 18, 2010

DENGKI SAMPAI MATI

hish.. rimas tul la aku skang ni.. ntah ler.. selalunye aku ok jer dengan tekanan tinggi ni.. tapi bila dan terlalu banyak yang datang kan memang aku dah tak mampu nak buat apa2. ikot2kan leh mental aku aku dibuatnya.. ye la setiap manusia ada had nya.. unless kalo dia kayu or batu leh la nak sepak ker nak terajang ker nak buat apa ker.. tapi ni manusia bro.. asyik kira sedap korang nak kutuk jer mana leh tahan nak pukul senior tapi kalo tgok struktur tu kalo one by on yakin la aku boleh makan. tapi kalo kalah pun kalah berlebam la.. tapi dah senior. apa aku leh buat sabar jer..aku sendiri tak pernah merasa keadaan macam ni. semalam ada patut hantar emel macam ni kat aku Salam saudara Amar.....
Tahhniah !!!! dengan cemerlang bersama comittee mess menikmati food tasting dengan perasaan yang amat berpuashati dan amat berselera menikmatinya .... tq. Semoga kekal menjadi AJK MESS utk sesi akan datang.

ntah pa yang dia dengki sangat pasal food tasting tu aku pun tak tau... tak de nye aku kebulur sangat nak gi makan food tasting.. kalo aku baik ngan org lain pun dia ni risau cakap aku kipas ler.. sindrom macam ni memang kena elakkan takot bahaya ma... geng2 kipas ni.. aku malas nak join just skang ni aku mencari space untuk diri aku sendiri jer.. rileks kalo leh aku nak buat apa yang aku patut buat.. and of course iam not the one to take the blame.. bukan nak kata mental tak fit. sebelum mampu jer aku tahan dah berapa bulan dah aku kat sini. just kali ni aku nak luahkan lagipun aku nye suka la page aku.. bukan aku pernah mintak duit dorang pun.. aku sebaik mungkin akan terus menjaga hubungan baik aku dengan setiap umat manusia kat sini.. perihal keagaamaan pun memang aku agak kurang mungkin dengan berbuat baik dengan orang aku akan dirahmati. at least ada la satu better than nothing.
aku tak pernah simpan dendamd engan orang dah susah untuk membenci orang tapi aku aku dah dendam dan benci surely nampak sangat reaksi aku depan dia.. rimas aku. mental ok lagi just tak dapat nak berbuat apa.. hish sabar ejr ni.. ikotkan hati dah meletop muka dia semalam..

No comments:

Post a Comment