Powered By Blogger

Tuesday, January 26, 2010

apakah itu bermain dengan perasaan


selalu kita dengan tentang ayat ni.. bermain dengan perasaan, jangan mainkan perasaan. perasan dan pelbagai lagi yang berkaitan. dan hari ni aku dah rasa lagi apa tu bermain dengan perasaan. perasaan ini pastinya bukanlah perasaan yang aku ingini.. tak best mana pun.. jadi kecut jer ada lah.. sebenarnye hari ni adalah hari uji kecerganasan bagi semua pekerja. bagus jugak dalam sethun just dua kali jer. even benda di dijalankan secara proper tapi sedkit sebanyak dapat juga mengeratkan tali silaturrahim diantara pekerja. macam-macam kerenah la ada tadi. tercuit gak hati aku bila tengok benda-benda macam ni.. yela kalo tak just jumpe di ofis jer,... duk dalam air cond sampai nak demam setiap hari.. setelah habis ujian darat, sampai la time ujian di kolam renang pulak. ujian darat macam biasa la aku leh jer mendahului segala disiplin yang perlu dilakukan. berlari dengan catatan masa peribadi terpantas bagi peringkat umur aku ni buat aku boleh berpuas hati dengan hasil latihan gymnasium yang aku selalu lakukan dengan meon. setelah semua disiplin darat habis kini tibalah masa yang amat dinantikan. iaitu terjun dari ketinggian kira-kira 15 meter dari paras air. dengar macam rendah jer 15 m jer.. meh la try tengok.. rase tersedut habis seluruh anggota yang berada di bahagian bawah pusat tu ke dalam perut hahaha.. ni la yang aku maksudkan bermain dengan perasaan. perasaan yang tak dapat digambarkan.. takut bercampur cuak bercampur macam lagi perasaan la.. bukan tak biasa tapi bila banyak sangat mata menengok buat bertambah cuak.. ditambah tetiba da plak orang datang tepuk bahu tanya ok tak ni?" bertambah la cuak .. patah balik aku.. tapi aku terjun jugak akhirnya.. jatuh jer dalam air semua perasaan tu hilang dan seronok plak.. letih la badan hari ni.. petang ni ada plak latihan. so jangan lah kita main kan perasaan orang lain kerana apabila kita berdepan dengan situasi begini baru kita tau apa makna sebenar bermain dengan perasaan. hehe.. renungkan lah..

No comments:

Post a Comment