Powered By Blogger

Thursday, April 8, 2010

baru balik...dah kena

sejak balik dari game lepas dah nak masuk seminggu dah aku kat sini.. alhamdulillah semuanya ok.. perihal kerja tu takde la membebankan sangat just sometime ada sedikit tekanan la... mana ada benda yang takde tekanan dah skang ni.. jalan kaki saje2 pun tekanan coz kena simbah air dek keta yang melanggar lopak di tepi jalan.. macam biasa la kita dah lama tinggalkan opis.. macam2 pandangan orang la yang kata kat kita pun memacam la.. ni yang menyemarrakkan lagi semangat aku untuk terus berlatih agar terpilih ke peringkat yang lebih tinggi dan menyertai tournament yang lebih lama.. ada yang menyindir.. ada juga yang mengata.. api tu sume bukan salah aku dan aku tak salahkan dorang.. dah berbakat kan apa leh buat.. salah dorang la sapa suh tanak bersukan.. hehehe ala duk dalam opis pun bukan wat keje sangat just bersembang jer.. saja je nak post dah lama sangat dah tak jenguk benda ni.. ish rindu plak nak balik penang ni.. jauh la.. kalo nak balik.. kalo dekat kan senang.. mungkin ni adalah cabaran buat aku.. so next pos aku akan terus sambung cerita dari siri2 yang lepas iaitu buat gadis2 yang pernah aku cintai.. sume ada 7 episod.. ok renung2kan dan selamat beramal..

No comments:

Post a Comment